Jeśli jesteś posiadaczem któregoś z modeli Fiata, lub auta segmentu C i twoje dane znajdują się w bazie klientów Fita Auto Poland i firmy Axciom Polska, na twoją komórkę może zostać wysłany komunikat głosowy, w którym Włodzimierz Zientarski, znany dziennikarz motoryzacyjny zachęci do odbycia jazdy próbnej Fiatem Grande Punto.
Jest to jeden z elementów nowej akcji promocyjnej tego modelu Fiata, w której wykorzystano również technologie marketingu mobilnego. Komunikat głosowy w akcji voice-mailingowej nagrano z użyciem głosu Włodzimierza Zientarskiego. Zachęca on do odbycia jazdy próbnej Fiatem Grande Punto, jak również informuje o specjalnej ofercie promocyjnej Fiata. Firma Fiat Auto Poland powierzyła działania Direct Marketingowe dla marki Grande Punto firmie Focus Media Group. W ramach tych działań zrealizowany został mailing, obejmujący pakiet materiałów do wysyłki „Oferta Grande Punto Winter Free”.
Focus Media Group stworzyła kreację w skład której weszła ulotka informacyjna oraz kupon, nawiązujący formą do dowodu rejestracyjnego, uprawniający do skorzystania ze specjalnej oferty pakietu Winter Free w salonach Fiata. W akcji wykorzystano funkcjonalności dostępne w ramach platformy voice-mailingowej TMDS (Telephone Message Distribution System), będącej autorskim rozwiązaniem Focus Media Group. Komunikaty są personalizowane a odbiorcy mają możliwość bezpłatnego połączenia się bezpośrednio z Call Center Fiat Auto Poland w celu ustalenia terminu jazdy próbnej.
2007-01-12