Najlepszy z filmów zostanie zaprezentowany jako 30-sekundowy spot reklamowy podczas finaÅ‚u Super Bowl XLVI w 2012 roku.
„Wycieczki samochodem dostarczajÄ… historii peÅ‚nych przygód i wolnoÅ›ci – bez wzglÄ™du na trasÄ™ i kraj” powiedziaÅ‚ Joel Ewanick, dyrektor General Motors ds. marketingu globalnego. „ZgÅ‚oszeniami konkursowymi bÄ™dziemy siÄ™ dzielić online, a najlepsza praca zostanie zaprezentowana podczas transmisji finaÅ‚u Super Bowl XLVI w lutym 2012 roku”.
W styczniu, podczas finaÅ‚u Super Bowl XLV, reklama Chevroleta Camaro byÅ‚a najczęściej oglÄ…danÄ… reklamÄ… telewizyjnÄ… wszechczasów. Firma Nielsen oszacowaÅ‚a, że 119.638.000 osób obejrzaÅ‚o „Miss Evelyn’s Wild Ride”, reklamÄ™ Camaro przedstawiajÄ…cÄ… dwóch mężczyzn opowiadajÄ…cych o swej wizji perfekcyjnego i najlepiej sprzedajÄ…cego siÄ™ sportowego samochodu w Ameryce. Do dziÅ› to nagranie wideo zostaÅ‚o obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube.
PoczÄ…wszy od klasycznej Corvetty, zaprezentowanej w serialu telewizyjnym z lat sześćdziesiÄ…tych „Route 66”, aż po ostatniÄ… rolÄ™ Camaro we wÅ‚aÅ›nie wchodzÄ…cym na ekrany kin „Transformers: Dark of the Moon”, Chevrolet odegraÅ‚ wielkÄ… rolÄ™ w historii telewizji i kinematografii. ObchodzÄ…cy swojÄ… setnÄ… rocznicÄ™ w 2011 roku, Chevy nadal tworzy historiÄ™, umożliwiajÄ…c klientom filmowanie swojej wÅ‚asnej interpretacji Chevroleta i odbywanych w nim podróży.
Chevrolet i MOFILM wspóÅ‚pracowali przy dotychczasowych inicjatywach w Stanach Zjednoczonych, Indiach i Europie. Chevrolet Route 66 stanowi pierwsze globalne przedsiÄ™wziÄ™cie Chevroleta i MOFILMU.
Aby wziąć udział w tym globalnym konkursie, uczestnicy mogą zalogować się na stronie www.Mofilm.com/ChevroletRoute66 w celu pobrania wytycznych, dotyczących konkursu. Termin ostateczny zgłaszania nagrań wideo to godzina 12:00 czasu GMT, 1 grudnia 2011 roku.