Dzień 1
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza 24-27°C, temperatura toru 30-44°C
Liczba samochodów: 15
Najlepszy czas (indywidualny pomiar czasu poszczególnych zespołów): 1.17,532, Pedro de la Rosa, McLaren-Mercedes MP4-21, Michelin
Robert Kubica: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 367 km (83 okrążenia)
Najlepszy czas: 1.18,493 (81. okrążenie)
Nick Heidfeld: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 420 km (95 okrążeń)
Najlepszy czas: 1.19,555 (84. okrążenie)
Dzień 2
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza 24-35°C, temperatura toru 26-51°C
Liczba samochodów: 14
Najlepszy czas (indywidualny pomiar czasu poszczególnych zespołów): 1.16,978, Rubens Barrichello, Lucky Strike Honda Racing F1 Team
Robert Kubica: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 438 km (99 okrążeń)
Najlepszy czas: 1.17,972 (23. okrążenie)
Nick Heidfeld: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 420 km (95 okrążeń)
Najlepszy czas: 1.18,177 (31. okrążenie)
Dzień 3
Sucho i słonecznie, temperatura powietrza 24 - 37°C, temperatura toru 28 - 53°C
Liczba samochodów: 14
Najlepszy czas (indywidualny pomiar czasu poszczególnych zespołów):
1:17.178 min, Kimi Räikkönen McLaren MP4-21, Michelin
Robert Kubica: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-06 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 274 km (62 okrążenie), Najlepszy czas1:18.054 min (8)
Jacques Villeneuve: Nadwozie/silnik: BMW Sauber F1.06-07 / BMW P86 V8
Przejechany dystans: 350 km (79 laps), Najlepszy czas: 1:18.716 min (lap 21)
Program testów
Pierwszego dnia Nick Heidfeld rozpoczął od prac nad ustawieniami samochodu i aerodynamiką. Sprawdzał nowe elementy, które według inżynierów okazały się bardzo użyteczne. Po południu pracował nad doborem opon na Hockenheim. Robert Kubica spędził ranek na testach aerodynamiki przed Hockenheim oraz na pracach nad ustawieniami, które dostarczyły zespołowi bardzo interesujących danych. Po południu testował opony.
Drugiego dnia testów Nick pracował nad ustawieniami i aerodynamiką, a także testował opony przed wyścigiem na Hockenheim. Po południu pracował nad ustawieniami i sprawdzał hamulce. Robert testował nowe przednie skrzydło, a potem rozpoczął prace nad doborem opon przed Grand Prix Turcji. Po południu realizował także program testów dla Michelina. Trzeciego dnia Jacques, który zastąpił Nicka, rozpoczął pracę od sprawdzania ustawień, systemów elektronicznych, hamulców, aerodynamiki i opon na GP Wegier. Po południu zajmował się testowaniem opon. Robertpowtórzyl program testów z trzeciego dnia ostatniego testu w Jerez. Testował także opony.
Co dalej?
Przez trzy dni kierowcy przejechali lacznie 2269 kilometrow testowych. Kolejne testy odbędą się w
dniach 29-31 sierpnia na włoskim torze Monza.