-
Całkowicie nowy CMX1100 Rebel łączy klasyczną estetykę z najnowszą techniką
-
Stworzony zarówno do leniwych podróży, jak i ekscytujÄ…cych prÄ™dkoÅ›ci
-
Pełen temperamentu, rzędowy, dwucylindrowy silnik o momencie obrotowym 98 Nm i mocy 87 KM
-
Precyzję prowadzenia zapewnia podwozie z wysokiej jakości zawieszeniem i hamulcami
-
Cztery tryby trzypoziomowego systemu regulacji momentu obrotowego (HSTC) i kontrola unoszenia przedniego koła
-
DostÄ™pna w opcji, dwusprzÄ™gÅ‚owa skrzynia biegów DCT
Dwucylindrowy CMX500 Rebel o pojemnoÅ›ci 500 cm3, który może prowadzić kierowca z prawem jazdy kategorii A2, w chwili debiutu, w roku 2017, poÅ‚Ä…czyÅ‚ unikalne podejÅ›cie do swobody ducha customa, z tradycjami ‘bobbera’, do których dodaÅ‚ przeÅ‚omowe, zupeÅ‚nie nowe pomysÅ‚y. Motocykl przyciÄ…gajÄ…cy spojrzenia, przyjemny w prowadzeniu i Å‚atwy w obsÅ‚udze, znalazÅ‚ miejsce w sercach motocyklistów w caÅ‚ej Europie, a w 2019 roku byÅ‚ trzeciÄ… najchÄ™tniej kupowanÄ… maszynÄ… w stylu custom na naszym kontynencie.
Obecnie, w edycji modelowej na rok 2021, CMX500 Rebel zyskaÅ‚ wiÄ™kszego, odważniejszego pod wzglÄ™dem stylistyki krewniaka: CMX1100 Rebel. Nowy model zachowaÅ‚ istotÄ™ tego, co uczyniÅ‚o mniejszego brata tak wyjÄ…tkowym, dodajÄ…c wyższe osiÄ…gi, wiÄ™cej charakteru i zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych Hondy. Zapowiada jednoczeÅ›nie coÅ› wiÄ™cej, niż kolejny krok naprzód – być może skok do innego segmentu. To propozycja dla szerokiej rzeszy motocyklistów szukajÄ…cych czegoÅ›, co jeszcze bardziej odróżnia siÄ™ od gÅ‚ównego nurtu. ZostaÅ‚ on pomyÅ›lany i zaprojektowany jako motocykl o podwójnej osobowoÅ›ci, gotowy nie tylko do peÅ‚nej relaksu jazdy, ale też do ekscytujÄ…cego, gÅ‚oÅ›nego przebudzenia, gdy tylko pojawi siÄ™ krÄ™ta droga.
Kierowcy przesiadajÄ…cy siÄ™ z mniejszych motocykli, doceniÄ… Å‚atwe do opanowania wymiary (wysokość siedzenia to zaledwie 700 mm) i masÄ™ 223 kg (z pÅ‚ynami), natomiast bardziej doÅ›wiadczeni użytkownicy natychmiast poczujÄ… radość prowadzenia motocykla ze Å›wietnym podwoziem, co Rebel zawdziÄ™cza sztywnej ramie z rur stalowych, przedniemu widelcowi typu cartridge z goleniami o Å›rednicy 43 mm, tylnym amortyzatorom typu piggyback i czterotÅ‚oczkowym, montowanym promieniowo zaciskom przedniego hamulca. Wszyscy użytkownicy pokochajÄ… charakter i osiÄ…gi dwucylindrowego, rzÄ™dowego silnika o pojemnoÅ›ci 1084 cm3, używanego już wczeÅ›niej w modelu CRF1100L Africa Twin. Dysponuje on teraz mocÄ… maksymalnÄ… 87 KM i momentem obrotowym 98 Nm, zostaÅ‚ przestrojony pod kÄ…tem maksymalnego ciÄ…gu w zakresie niskich i Å›rednich obrotów oraz otrzymaÅ‚ charakterystyczne brzmienie.
Rebel, pozbawiony wszelkich zbÄ™dnych elementów, przemawia swoim minimalizmem. Stalowe bÅ‚otniki umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrÄ…gÅ‚y reflektor Å‚Ä…czy w sobie wyglÄ…d rodem ze starej motocyklowej szkoÅ‚y z nowoczesnoÅ›ciÄ… oÅ›wietlenia LED, nawiÄ…zujÄ…c formÄ… do okrÄ…gÅ‚ego zespoÅ‚u wskaźników z negatywowym wyÅ›wietlaczem LCD. PoduszkÄ™ siedzenia pasażera można szybko i Å‚atwo przykrÄ™cić i odkrÄ™cić. W ciekawej formie zewnÄ™trznej ukryto mnóstwo nowatorskich rozwiÄ…zaÅ„, jak System elektronicznej przepustnicy (Throttle By Wire - TBW), który pozwoliÅ‚ na wprowadzenie trzech domyÅ›lnych trybów jazdy i dodatkowego trybu konfigurowanego przez użytkownika, trzech poziomów kontroli momentu obrotowego (HSTC), a także zapewniÅ‚ precyzjÄ™ dziaÅ‚ania tempomatu oraz kontroli unoszenia przedniego koÅ‚a. Ponadto CMX1100 wystÄ™puje opcjonalnie z unikalnÄ… dwusprzÄ™gÅ‚owÄ…, szeÅ›ciobiegowÄ… przekÅ‚adniÄ… DCT.
To szczególne poÅ‚Ä…czenie klasycznego wyglÄ…du i najnowoczeÅ›niejszych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych oznacza, że nowy CMX1100 Rebel oferuje coÅ› Å›wieżego i wyjÄ…tkowego w segmencie rynku, na którym prawdziwa innowacyjność jest rzadkoÅ›ciÄ….
Więcej informacji o nowym modelu CMX1100 Rebel można znależć tutaj.