Wysoka jakość usÅ‚ug w sieci autoryzowanych serwisów Hondy w Polsce jest wynikiem dążenia pracowników firmy do ciÄ…gÅ‚ego poszerzania wiedzy i udoskonalania umiejÄ™tnoÅ›ci z zakresu obsÅ‚ugi posprzedażnej. W tym roku ambitnÄ… postawÄ… wykazaÅ‚o siÄ™ aż 138 mechaników reprezentujÄ…cych 47 stacji dealerskich. ByÅ‚ to najwiÄ™kszy tego rodzaju konkurs w historii polskiego przedstawicielstwa firmy.
„Jestem pewien, że takie inicjatywy, jak wybór mechanika roku czy też najlepszego doradcy serwisowego, przyczyniajÄ… siÄ™ do poprawy poziomu satysfakcji klientów naszej firmy oraz do budowania pozytywnego image’u marki Honda w Polsce”powiedziaÅ‚ Marcin Å»aczek, odpowiedzialny za organizacjÄ™ konkursu.
Do ostatecznej rozgrywki stanęło 10 finalistów, na których czekaÅ‚y trzy zÅ‚ożone zadania praktyczne oraz sprawdzian wiedzy teoretycznej z zakresu techniki samochodowej.
NagrodÄ… gÅ‚ównÄ… w konkursie byÅ‚ skuter Honda Vision 50 w okolicznoÅ›ciowym malowaniu nawiÄ…zujÄ…cym do serii wyÅ›cigów WTCC, w których - we wÅ‚aÅ›nie rozpoczynajÄ…cym siÄ™ sezonie - wystartujÄ… aż cztery Hondy Civic, broniÄ…c dla firmy tytuÅ‚u mistrza w kategorii producentów.
Zwycięzcy konkursu:
I miejsce - Krzysztof Figura, AUTOKOPEX, Katowice
II miejsce - Krzysztof Åšmieja, KUCZA, Rybnik
III miejsce - Tomasz Klamann, ARIES MOTOR, Warszawa
Laureaci tegorocznego konkursu Mechanik Roku odebrali nagrody oraz gratulacje z rÄ…k Hirokazu Tomiki, Prezesa ZarzÄ…du Hondy w Polsce.
W organizacji wydarzenia Hondę wsparła firma Castrol.