Łącznie po pierwszych trzech miesiącach roku sprzedaż Opla wyniosła 8 579 samochodów, czyli o ponad 24% więcej niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 6 893 sztuk.
„Priorytetem dla nas w pierwszych miesiącach tego roku było utrzymanie wysokiego tempa wzrostu marki Opel na polskim rynku. Cel ten został w pełni zrealizowany. Potwierdza to ponad 24 procentowy wzrost sprzedaży.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do marca jest model Opel Corsa – 2 776 sztuk, tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 2 423 egzemplarze, trzecie miejsce na podium wywalczył nowy bestseller Opla – model Mokka, 1 248 sztuk. Również samochody dostawcze Opla cieszyły się powodzeniem, a ich sprzedaż wzrosła w pierwszym kwartale o ponad 47%.
„W najbliższych miesiącach będziemy kontynuować ofensywę produktową. Właśnie wprowadzamy na polski rynek kolejne wersje naszych samochodów miejskich – sportowe Corsę OPC i ADAMa S oraz minicrossovera ADAMa ROCKS. Ponadto od kwietnia zaoferujemy bardzo atrakcyjne warunki zakupu modelu Astra w wersjach Active oraz Energy, a także wprowadzimy nową ofertę leasingu” – dodaje Mieczkowski.
Jeszcze w tym roku zadebiutuje Opel KARL – najmniejszy w gamie marki samochód miejski, który pojawi się w polskich salonach sprzedaży już w czerwcu. Druga połowa roku to premiera rynkowa systemu Opel OnStar, wyznaczającego nowe standardy bezpieczeństwa i łączności w samochodzie, a także piątej generacji kompaktowego bestsellera marki – Opla Astry.
[1] Wyniki sprzedaży za marzec 2015 r. – wstępne; na podstawie danych własnych importera
[2] Dane wg PZPM na podstawie CEP