Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce
|
Autor: Krzysztof Golec Dodano: 2008-05-24
Wyświetlono: 3311 razy
|
Do czasu uruchomienia seryjnej produkcji motoru 2.2 i-CTDi 140 KM Honda nie miała własnej konstrukcji wysokoprężnej i korzystała z gotowych i zapożyczonych silników ze stajni Isuzu. Ale wyścig zbrojeń i wysyp dynamicznych jednostek z wtryskiem bezpośrednim zapoczątkowany jeszcze przez Fiata (pierwszy turbodiesel z WB 1986 rok, później Unijet, Multijet), Toyotę (D-4D), PSA (HDI), BMW (320d), VW TDI, Renault (dCi) czy ostatnio Subaru boxer Diesel zmusił inżynierów Hondy do zmiany stanowiska. Można nawet rzec, iż kto nie miał nowoczesnego Diesla nie liczył się na europejskim rynku.
|
foto © Honda |
|
|
|
Serwis branży motoryzacyjnej dla mediów i przedstawicieli firm.
Aby mieć dostęp do treści tego artykułu, musisz być zalogowany.
JeÅ›li nie posiadasz konta, możesz to zrobić » tutaj «
|
|
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|