Osoby zainteresowane zakupem zeroemisyjnych modeli Nissana – LEAF oraz e-NV200 – mogÄ… wybierać spoÅ›ród 41 punktów dealerskich marki, które zlokalizowane sÄ… we wszystkich województwach. Rozwój sieci bÄ™dzie miaÅ‚ również istotne znaczenie dla obecnych posiadaczy samochodów elektrycznych, którzy bÄ™dÄ… w stanie znacznie sprawniej przeprowadzić np. coroczny serwis swojego pojazdu.
„Polski rynek samochodów elektrycznych, na którym jesteÅ›my zdecydowanym liderem, roÅ›nie w dynamicznym tempie. Rozwój sieci dealerów posiadajÄ…cych w swojej ofercie takie modele jest wiÄ™c naturalnym krokiem, pokazujÄ…cym że elektromobilność to nie przyszÅ‚ość, a teraźniejszość. Jako producent samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy chcemy umożliwić dostÄ™p do naszej bezemisyjnej technologii jak najszerszej grupie potencjalnych klientów” – powiedziaÅ‚ Robert PrusiÅ„ski, dyrektor polskiego oddziaÅ‚u Nissana.
Poza poszerzaniem sieci dealerów oferujÄ…cych samochody elektryczne, Nissan prowadzi intensywne dziaÅ‚ania, majÄ…ce na celu modernizacjÄ™ wszystkich obiektów marki zgodnie z nowÄ… KoncepcjÄ… Sprzedaży Detalicznej. DziÄ™ki temu klienci mogÄ… zapoznać siÄ™ z ofertÄ… japoÅ„skiego producenta w nowoczesnych i multimedialnych salonach. Osoby odwiedzajÄ…ce punkt sprzedaży same decydujÄ… o tempie swojej wizyty, a rozmowy z doradcÄ… handlowym lub serwisowym sÄ… prowadzone przy kameralnych stolikach.
„WprowadzajÄ…c zmiany w salonach zależaÅ‚o nam, żeby klienci planujÄ…cy zakup samochodu wyposażonego w szereg innowacyjnych rozwiÄ…zaÅ„ technologicznych dokonywali tego w nowoczesnym, przyjaznym wnÄ™trzu. W ten sposób zyskaliÅ›my efekt spójnoÅ›ci, w który doskonale wpisujÄ… siÄ™ pojazdy zeroemisyjne” – dodaje Robert PrusiÅ„ski.
W wyniku wprowadzonych zmian liczba punktów dealerskich Nissana oferujÄ…cych sprzedaż oraz serwisowanie samochodów elektrycznych wzrosÅ‚a do 41. Salony zlokalizowane sÄ… we wszystkich 16 województwach.