Kampania „The Endless Road” (niekoÅ„czÄ…ca siÄ™ droga) promuje różnorodność innowacji napÄ™dowych, stylistycznych i technicznych, które odnaleźć można w Hondzie CR-V w wersji na rok 2015. Jest to wizualizacja nieustajÄ…cego procesu doskonalenia modelu.
Reklama zawiera hipnotyzujÄ…cÄ… iluzjÄ™ wzrokowÄ…, która ma odzwierciedlać nieustanne dążenie firmy Hondy do doskonaÅ‚oÅ›ci. CR-V porusza siÄ™ po krÄ™tej drodze, która wydaje siÄ™ nie mieć koÅ„ca, a widz odnosi wrażenie, iż samochód porusza w pÄ™tli kolejnych, nastÄ™pujÄ…cych po sobie Å›wiatów, co wywoÅ‚uje silnie hipnotyczny efekt i jest wizualizacjÄ… gÅ‚ównego motta kampanii – “doskonaÅ‚ość jest nieskoÅ„czonoÅ›ciÄ…” (ang. The Road to Great is Endless).
MateriaÅ‚y wideo dla potrzeb kampanii zostaÅ‚y nakrÄ™cone przy wykorzystaniu modelu samochodu w skali 1:10, który wykonaÅ‚a renomowana firma scenograficzna The Magic Camera Company. Specjalnie w tym celu zbudowano też zdalnie sterowany wysiÄ™gnik kamerowy, który umożliwiÅ‚ stworzenie takiej iluzji optycznej.
Poza spotem reklamowym, koncern przygotowaÅ‚ również pierwszy na Å›wiecie „niekoÅ„czÄ…cy siÄ™” film na YouTube, który dostÄ™pny jest na kanale firmy (HondaVideo YouTube). Na potrzeby tego wyjÄ…tkowego filmu wykorzystano reklamÄ™ telewizyjnÄ…, która podczas odtwarzania wydaje siÄ™ nie mieć koÅ„ca. Ponadto, dziÄ™ki danym lokalizacyjnym, aktualizowanym w czasie rzeczywistym, zmianom ulega sceneria filmu, który od momentu pierwszego uruchomienia odtwarzany jest non-stop, a na ekranie widzimy aktualne warunki pogodowe oraz porÄ™ dnia dla danej lokalizacji - www.endlessroad.eu
KompleksowÄ… kampaniÄ™ marketingowÄ… „The Endless Road”, która w Polsce wystartowaÅ‚a 7 kwietnia, oparto na materiaÅ‚ach drukowanych oraz prezentacjach w Å›wiecie rzeczywistym i cyfrowym.
„Po sukcesie ubiegÅ‚orocznej kampanii opartej na iluzjach optycznych, byliÅ›my przekonani, iż agencja Mcgarrybowen z powodzeniem wywiąże siÄ™ z tak trudnego zadania, jakim byÅ‚o przygotowanie odpowiedniej kampanii dla najnowszej wersji modelu CR-V. Projekt ten, pod wzglÄ™dem kreatywnoÅ›ci, musiaÅ‚ nawiÄ…zywać i dorównywać naszym wczeÅ›niejszym dziaÅ‚aniom reklamowym. „The Endless Road” caÅ‚kowicie speÅ‚nia nasze oczekiwania i stanowi pionierskie przedsiÄ™wziÄ™cie marketingowe, które wiosnÄ… tego roku z pewnoÅ›ciÄ… odbije siÄ™ szerokim echem na Å›wiecie,”powiedziaÅ‚a Jemma Jones, senior manager ds. komunikacji marketingowej w firmie Honda.