„ZdjÄ™cia, na których samochodowi towarzyszy supermodelka zaczynajÄ… być nudne. Karl Lagerfeld zaproponowaÅ‚ nowe podejÅ›cie do tego tematu” – powiedziaÅ‚a Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. Müller towarzyszyÅ‚a Karlowi Lagerfeldowi w czasie sesji i jest zadowolona z projektu. „PiÄ…ta generacja Corsy wÅ‚aÅ›nie wchodzi na rynek. Przez 32 lata samochód fotografowano w towarzystwie wielu supermodelek. ByÅ‚ tylko jeden sposób, aby przebić tamte zdjÄ™cia: Choupette” – powiedziaÅ‚a ekspertka w dziedzinie marketingu, porozumiewawczo mrugajÄ…c okiem.
W paryskim atelier Lagerfeld obserwowaÅ‚ Choupette oglÄ…dajÄ…cÄ… nowÄ… CorsÄ™. Jego aparat rejestrowaÅ‚ poczynania czworonożnej gwiazdy – majÄ…cej 42 tysiÄ…ce fanów na Twitterze i promiennie bÅ‚Ä™kitne oczy – gdy poznawaÅ‚a detale nowego Opla. Aksamitne Å‚apki na kierownicy, skok z maski silnika czy krótki odpoczynek w foteliku dzieciÄ™cym... – sÅ‚ynny fotograf i jego modelka pokazali, że nowa Corsa oferuje niezwykle przestronne wnÄ™trze, wysokÄ… jakość i pierwszorzÄ™dne wzornictwo.
ZadziwiajÄ…cy byÅ‚ także fakt, że kotce najwyraźniej podobaÅ‚ siÄ™ udziaÅ‚ w tym przedsiÄ™wziÄ™ciu. Dużym uÅ‚atwieniem podczas sesji byÅ‚a bliska relacja Lagerfelda z Choupette. „Jak przystaÅ‚o na gwiazdÄ™, Choupette doskonale wywiÄ…zaÅ‚a siÄ™ z zadania. ByÅ‚a zrelaksowana niezależnie od tego, czy siedziaÅ‚a za kierownicÄ… czy na dachu Opla. Z pewnoÅ›ciÄ… nie byÅ‚a spiÄ™ta. Jednak po zakoÅ„czeniu sesji przespaÅ‚a peÅ‚ne 12 godzin” – powiedziaÅ‚ Lagerfeld. „Nazwisko Karla Lagerfelda jest synonimem estetyki, modnego stylu życia i elegancji – podobnie jak nowa Corsa. DokÅ‚adnie te cechy widać na jego zdjÄ™ciach. Sesja i kalendarz sÄ… kolejnym odzwierciedleniem hasÅ‚a naszej marki: innowacyjne samochody, przeÅ‚omowa stylistyka i sympatyczne usposobienie” – dodaÅ‚a Müller.
Karl Lagerfeld jest nie tylko sÅ‚awnym projektantem mody, ale także uznanym fotografem, którego prace byÅ‚y wystawiane w różnych muzeach na caÅ‚ym Å›wiecie oraz publikowane w wydawnictwach artystycznych. Ma on w swoim dorobku fotograficznym zdjÄ™cia do licznych kampanii reklamowych (m.in. Chanel, Fendi, Karl Lagerfeld) oraz regularne publikacje w miÄ™dzynarodowych magazynach mody. Choupette nie jest jednak nowicjuszkÄ… w fotograficznym atelier, chociaż żadnemu projektowi nie poÅ›wiÄ™ciÅ‚a jeszcze tyle czasu co sesji z Oplem CorsÄ…. WczeÅ›niej sÅ‚ynna kotka pozowaÅ‚a do okÅ‚adki niemieckiej edycji magazynu „Vogue” w ramionach supermodelki Lindy Evangelisty.
W tym miejscu warto wspomnieć, że Linda Evangelista uczestniczyła w kampanii reklamowej modelu Corsa u schyłku poprzedniego tysiąclecia obok innych supermodelek pojawiających się w reklamie Opla: Christy Turlington, Tatjany Patiz, Kate Moss i Naomi Campbell.
Natomiast Choupette Lagerfeld jest drugim kotem grajÄ…cym gÅ‚ównÄ… rolÄ™ w kampaniach Opla Corsy. W reklamie Corsy pierwszej generacji (1982–1993) bohater kreskówek Tom Å›cigaÅ‚ Jerry’ego, który uciekaÅ‚ mu maÅ‚ym, zwrotnym samochodem.
PiÄ…ta generacja Opla Corsy imponuje nowym przejrzystym wzornictwem oraz – jak zwykle – przestronnym wnÄ™trzem. PerfekcyjnÄ… Å‚Ä…czność zapewnia system multimedialny IntelliLink, a kierowcÄ™ wspomagajÄ… ultranowoczesne systemy. Dynamiczna sylwetka Corsy jest zgodna z koncepcjÄ… stylistycznÄ… Opla, w której rzeźbiarski artyzm poÅ‚Ä…czony jest z niemieckÄ… precyzjÄ…. Tak przygotowana i wyposażona nowa Corsa ma kontynuować 32‑letniÄ… historiÄ™ sukcesów w segmencie, w którym panuje zaciÄ™ta konkurencja.
ZdjÄ™cia do kalendarza Corsy autorstwa Karla Lagerfelda zostanÄ… pokazane na wernisażu na poczÄ…tku przyszÅ‚ego roku. Poprzedni kalendarz Opla, wyprodukowany we wspóÅ‚pracy z Bryanem Adamsem, byÅ‚ poÅ›wiÄ™cony modelowi Opel ADAM.