Samochód cechuje siÄ™ m.in. przednimi i tylnymi nakÅ‚adkami ochronnymi podwozia, które poÅ‚Ä…czono z wyróżniajÄ…cÄ… siÄ™ przedniÄ… i bocznÄ… listwÄ… progowÄ…, a dopeÅ‚nieniem tej stylistyki jest podwójna rura wydechowa.
Zastosowany tu ukÅ‚ad napÄ™dowy 4x4 zostaÅ‚ wyposażony w sprzÄ™gÅ‚o Haldex oraz elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poÅ›lizgu. Takie rozwiÄ…zania dostosowujÄ… pojazd do bieżących warunków drogowych, zapewniajÄ…c pÅ‚ynny rozkÅ‚ad momentu obrotowego (od 0 do 100%) miÄ™dzy przedniÄ… i tylnÄ… osiÄ…, a także miÄ™dzy tylnymi koÅ‚ami.
Oprócz napÄ™du na wszystkie koÅ‚a, o komforcie jazdy modelem Country Tourer, szczególnie na nieubitych drogach, decydujÄ… także wiÄ™ksze opony i przeÅ›wit zwiÄ™kszony o 20 mm w stosunku do modelu standardowego.
W ofercie silników prym wiedzie benzynowa jednostka SIDI (Spark Ignition Direct Injection - zapÅ‚on iskrowy z wtryskiem bezpoÅ›rednim) z turbodoÅ‚adowaniem o pojemnoÅ›ci 2 l, mocy 250 KM i momencie obrotowym o wartoÅ›ci 400 Nm.
Wysokoprężny diesel BiTurbo CDTI o mocy 195 KM i pojemnoÅ›ci 2 l także dostarcza 400 Nm momentu obrotowego. OfertÄ™ zamyka silnik CDTI o mocy 163 KM i pojemnoÅ›ci 2 l, który oferuje moment obrotowy na poziomie 350 Nm. DziÄ™ki funkcji overboost można zwiÄ™kszyć dawkÄ™ momentu obrotowego do 380 Nm.
Zarówno silnik 2.0 SIDI Turbo, jak i 2.0 CDTI mogÄ… być wyposażone w szeÅ›ciobiegowÄ… manualnÄ… lub automatycznÄ… skrzyniÄ™ biegów, a silnik 2.0 BiTurbo CDTI jest dostÄ™pny tylko w wersji ze skrzyniÄ… automatycznÄ….