|
|
Poszerzona gwarancja Mercedesa
|
Autor: Michał Łuczyński Dodano: 2010-05-20
Wyświetlono: 2437 razy
|
Plama na siedzeniach lub rysa na drzwiach przestanie być problemem dla właścicieli Mercedesów.
|
|
Sprzedaż dóbr luksusowych to coraz trudniejsze zadanie. Czasami nie wystarczy sam produkt, liczy się również opakowanie. W przypadku samochodu mogą to być dodatkowe usługi, które ułatwią życie przyszłemu właścicielowi. Dlatego też poza pakietami gwarancyjnymi, coraz więcej firm zaczyna myśleć o szerokiej palecie ubezpieczeń.
Mercedes zaczyna proponować swoim klientom specjalne pakiety “First Class Exterior” i "First Class Interior”. Jest to rozszerzenie gwarancji obejmujące uszkodzenia, niejednokrotnie kunsztownych wnętrz, jak i lakieru. Dzięki temu nabywcy ekskluzywnych limuzyn Mercedesa, nie będą się już musieli martwić otarciami na firmowym parkingu. Gwarantem jakości jest DuPont Automotive, która dostarcza farby najwyższej jakości.
W ślad za Mercedesem idzie drugi z niemieckich gigantów. BMW już niedługo zacznie oferować podobne rozwiązania, co Mercedes.
|
|
Źródło: www.motorauthority.com, informacja mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Zlot Miłośniczek Zabytkowych Mercedesów
|
» Thomas Greipel nowym dyrektorem zarządzającym Mercedes-Benz Vans w Polsce
|
|
Inne artykuły
|
| Database error: connect(localhost, mototarget, $Password) failed.
MySQL Error: ()
Session halted. | | |