Nadwozie tego Mitsubishi L200 z kevlarową karoserią zbudowano na konstrukcji rurowej "Faster". Pojazd napędza 4-litrowy benzynowy silnik V6 Mitsubishi o mocy 280 KM współpracujący z sekwencyjną, 6-biegową skrzynią biegów Sadev. Pojazd wyposażono w dyferencjały X-track Factory step II, 8 amortyzatorów Donnere, hamulce Alcon 320 chłodzone cieczą, 450-litrowy zbiornik paliwa Continental FIA i szesnastocalowe obręcze kół Ralliart z oponami BF Goodrich All Terrain.
Rajdowe Mitsubishi L200 - specyfikacja techniczna
Klasa: FIA T1.1
Silnik: V6
model: L200 Ralliart Japan
pojemność skokowa: 4000cm3
układ i liczba cylindrów: 6 cylindrów w układzie V
moc maksymalna: 280 KM
maksymalny moment obrotowy: 480 Nm/ 3300 rpm
ręczna skrzynia biegów: 6 biegowa sekwencyjna Sadev
Skrzynia rozdzielcza: xtrac
Mosty napędowe
przedni: xtrac
tylny: xtrac
Koła jezdne
obręcze kół rozmiar: Compomotive 16‘
ogumienie rozmiar: BF Goodrich All Terrain 245/85/16
zawieszenie przód i tył: 8 x Donerre Shocks
układ hamulcowy: Alcon 320 mm
Masy, wymiary, objętości
masa własna: 1997 kg
długość: 4700 mm
rozstawosi: 2900 mm
pojemność zbiornika paliwa: 450 l Continental FIA