Toyota nadal najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie
|
Dodano: 2012-10-05
Wyświetlono: 1906 razy
|
W badaniu Best Global Brands 2012 Interbrand, Toyota po raz drugi z rzędu została ogłoszona najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie.
|
foto © Mototarget.pl |
|
|
Koncern dodatkowo umocnił swoją pozycję względem zeszłego roku o 9%, oraz potwierdził silne miejsce w dziesiątce najbardziej wartościowych marek na świecie (wszystkie branże).
Sukces Toyoty w badaniu jest tÅ‚umaczony przez Interbrand wyjÄ…tkowÄ… lojalnoÅ›ciÄ… i przywiÄ…zaniem klientów do marki, imponujÄ…co rozbudowanÄ… ofertÄ… modelowÄ…, najnowoczeÅ›niejszÄ… technologiÄ… hybrydowÄ…, oraz otwarciem na mÅ‚odsze grupy klientów.
W czerwcu br. Toyota została ogłoszona także liderem rankingu Best Global Green Brand.
Ranking Best Global Brands jest konstruowany w oparciu o analizÄ™ zarzÄ…dzania markami i inwestycjami czynionymi przez koncerny. Metodologia badania uwzglÄ™dnia szereg wskaźników, w tym wpÅ‚yw marki na caÅ‚Ä… organizacjÄ™.
Raport Best Global Brands 2012 znajduje się pod poniższym linkiem: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx
Raport Best Global Green Brands 2012
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|