Kolorowe czasopisma na zamówienie, tzw. customer publishing lub custom publishing, to coraz częściej stosowana forma prezentacji firmy, budowania lojalności i zdobywania nowych klientów. Jeśli chcesz przekazać klientom, jak bardzo są dla ciebie ważni, jeżeli masz do powiedzenia więcej niż może pomieścić kreacja w reklamie prasowej lub bilboardowej, kolorowy kwartalnik doskonale spełni swoją rolę. Jesteśmy wydawcą cenionych biuletynów dla firm motoryzacyjnych.
Customer publishing – reklamowy przekaz, przy którym klient spędzi dobrowolnie pół godziny
Jak tego dokonać? Po pierwsze nie zanudzamy, nie zniechęcamy natrętnym prospektowym stylem pełnym ofert, promocji i zachwytów nad produktami. Zainspirować do zakupu może magazyn odwołujący się do emocji, podświadomych pragnień i potrzeb. Dlatego formuła naszych pism przenosi odbiorców zwykle w świat sportu, podróży i aktywnego relaksu. Treści rozrywkowe wypełniają często ponad połowę magazynu. Na tym fundamencie budujemy atrakcyjny przekaz reklamowy, wprowadzając w łatwo przyswajalnym kontekście ciekawe informacje o produktach, pisane językiem zrozumiałym dla każdego czytelnika. Popularyzowanie to zbyt poważne zadanie, by powierzać je laikom – dlatego piszą i fotografują u nas wyłącznie fachowcy. O sukcesie naszych pism decyduje także ich wysoka jakość – kredowy, specjalnie dobierany papier, okładki uszlachetniane matową lub błyszczącą folią, wybiórczy lakier podkreślający ekskluzywny charakter.
Klienci uważają kwartalniki za luksusową wizytówkę, pozwalającą zwiększać sprzedaż i budować pozytywny wizerunek firmy, czytelnicy chętnie do nich wracają i czekają na kolejne wydanie. Dzięki magazynom wspólnie realizujemy naszą dewizę: "Wyprzedzaj, doganiaj, albo usuń się z drogi”, którą Lee Iacocca pobudzał do działania współpracowników i konkurentów.
Od projektu poprzez redakcję i fotoedycję, aż po skład i nadzór nad drukiem
To właśnie u nas powstawały ogólnopolskie tytuły dla czytelników jeżdżących Hondami, Jeepami, Chryslerami, Dodge’ami oraz Subaru, a ostatnio także autami Kia. Kluczem do tworzenia tytułów, które naszym partnerom przynoszą konkretne, wymierne efekty jest doświadczenie zespołu, który je projektuje. Edytorzy odpowiedzialni za tytuły swoją wiedzę wynieśli z redakcji kolorowych magazynów motoryzacyjnych - są czynnymi dziennikarzami zorientowanymi w tematyce motoryzacyjnej. Współpracujący z nami fotograficy osiągnęli najwyższą biegłość w plenerowej i studyjnej fotografii, nie tylko pojazdów. Kompletnie wyposażone studio graficzne i sprawni projektanci potrafią stworzyć layout na miarę ambicji najbardziej wymagających klientów.
Nasze projekty wyróżniają się dynamiką i atrakcyjną formą. Współpracujemy z dziennikarzami z całej Polski dzięki doskonałym relacjom z przedstawicielami mediów, które wypracowaliśmy przez lata, a obecnie rozwijamy w ramach agencji informacyjnej Moto Target. Potrafimy w krótkim czasie zdobyć teksty i materiały fotograficzne niezbędne do stworzenia ciekawego pisma.
AUTOTRAPER MAGAZYN
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 3-5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 32-64 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od marca 2005
Pismo dociera do właścicieli nowych aut marek Chrysler, Jeep, Dodge, od 2009 także Suzuki. Autotraper Magazyn otrzymał wyróżnienie za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape" 2008.
EMOCJE - MAGAZYN HONDY
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2006 roku w obecnej formie
Docieramy do 40 tys. miłośników Hondy w całej Polsce. Prestiżowy magazyn custom publishing spełniający rolę wizytówki firmy Honda Poland.
2010
Magazyn otrzymał drugą nagrodę w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010 w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
2009
Magazyn otrzymał wyróżnienie za zdjęcie roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
2008
Magazyn nominowany do nagrody za tekst roku w Konkursie Biuletynów Firmowych "Agape".
MAGAZYN KIA
CYKL: pierwsze wydanie, nieregularny
NAKŁAD: 25 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64-80 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
UKAZUJE SIĘ od 2009 roku
Najnowszy magazyn skierowany do kilkudziesięciu tysięcy miłośników i właścicieli pojazdów marki Kia w całej Polsce.
Wizytówka firmy Kia Motors Polska.
PLEJADY
CYKL: dwumiesięcznik
NAKŁAD: 3 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 64 str. + 4
OKŁADKA: folia matowa, wybiórczy lakier
Ekskluzywny Magazyn Miłośników Subaru PLEJADY wydawany przez naszą agencję w roku 2008.
FREEDOM
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 10 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku
W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Freedom wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.
DODGE
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
Magazyn zawieszony do końca 2009 roku
W redakcji Moto Target powstawała zawartość lokalna międzynarodowego magazynu Dodge wydawanego dla koncernu Chrysler przez Meredith.
PROMOTOR
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 2,5 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
OKŁADKA: folia błyszcząca
UKAZUJE SIĘ od 2008 roku
Jesteśmy wydawcą lokalnego magazynu B2B "ProMOTOR"
redagowanego z myślą o przedsiębiorcach.
AROUND THE WORLD
CYKL: kwartalnik
NAKŁAD: 40 tys. egz.
OBJĘTOŚĆ: 48 str. + 4
UKAZYWAŁ SIĘ od 2008 roku, projekt zawieszony
Uczestniczymy w projekcie realizowanym przez agencję EGR dla Orbisu.
Wysokonakładowy magazyn "Around The World" powstaje z udziałem naszych dziennikarzy. Jesteśmy też zewnętrzną agencją sprzedającą powierzchnię reklamową na stronach pisma.
BIULETYNY ELEKTRONICZNE
Nasza agencja tworzy także elektroniczne biuletyny i broszury, wykorzystywane przez partnerów do działań promocyjnych.
Przykładowa broszura elektroniczna "Nowe technologie Hondy", przygotowana z okazji udziału firmy Honda Poland w 13. Pikniku Naukowym Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Broszura powstała też w formie drukowanej.
REFERENCJE
HONDA POLAND
Firma Honda Poland jest związana współpracą z Agencją Informacyjną Moto T@rget od roku 2004. W tym czasie redaktorzy Agencji realizowali dla nas zadania dziennikarskie związane z pięcioma edycjami kwartalnika "Magazyn Honda". Od roku 2005 Agencja Moto T@rget zajmuje się pełną redakcją i wydaniem Magazynu Hondy „Emocje”.
Iwona Legęć
PR Section Manager
Druga nagroda w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Biuletyn Zewnętrzny Roku 2010”
Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Zdjęcie Roku 2009”
MMC Car Poland
Agencja Informacyjna Moto T@rget współpracuje z MMC Car Poland – oficjalnym przedstawicielem Mitsubishi Motors Corporation od roku 2004 w dziedzinie fachowych tłumaczeń technicznych i marketingowych z języka angielskiego oraz media relations. W tym czasie na potrzeby działu marketingu naszej firmy uzyskaliśmy profesjonalne tłumaczenia podręczników sprzedaży, instrukcji technicznych nowych modeli oraz komunikatów PR w liczbie ponad 1500 stron. Dzięki solidności i terminowości partnera współpraca naszych firm układa się bardzo poprawnie.
Kinga Lisowska
PR Division Manager
AUTOTRAPER SPORT SERVICE
Agencja Informacyjna Moto T@rget od roku 2005 redaguje dla klientów firmy Autotraper Sport Service ekskluzywny kwartalnik firmowy "Autotraper Magazyn". Kwartalnik jest autorskim projektem Agencji Moto T@rget, przygotowanym i realizowanym od podstaw we współpracy z działem marketingu naszej firmy. Agencja gwarantuje dostarczenie i selekcję materiałów tekstowych i fotograficznych, profesjonalny skład komputerowy i logistyczną opiekę nad przygotowaniem do druku i drukiem całego nakładu. Komfort współpracy z Agencją Moto T@rget wynika z dziennikarskich doświadczeń redaktorów oraz ich ciągłych kontaktów z najnowszymi informacjami technicznymi i rynkowymi branży motoryzacyjnej.
Maciej Majchrzak
Prezes Zarządu
Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie biuletynów firmowych „Agape”
w kategorii „Tekst Roku 2008”
MEREDITH INTEGRATED MARKETING
I have to tell you I think you are doing a great job with your local content of „Freedom” and „Dodge”. I wish some other countries - and they include a few big ones - would follow your example. Although I do not read Polish, I get a real flavour for the passion of the brands through the excellent photography, and there's a good balance between product information and human interest. Congratulations once again on a really professional job.
Tony Cheverall
International Publications Director