Rekordowa sprzedaż Chevroleta w Europie w 2006 r.

Sprzedaż Chevroleta w Europie przekroczyła w 2006 roku poziom 340 000 pojazdów, dzięki czemu marka zdobyła 1,6 procentowy udział w rynku.
Około 48 800 z tych samochodów wyprodukowanych było przez GM-AVTOVAZ lub pochodziło z USA, podczas gdy ok. 292 800 z nich zostało sprowadzonych z Korei – o 21,5% więcej niż w roku 2005. Podobnie jak w zeszłym roku, szczególnie dobre wyniki sprzedaży osiągnięto w grudniu – nabywców znalazło ponad 30 000 samochodów, o 5 000 więcej niż w grudniu 2005 r.

W 2006 r. najsilniej rozwijającym się rynkiem ponownie była Europa Środkowo-Wschodnia, ze sprzedażą 188 000 samochodów i ogólnym wzrostem o 33,5%. W Rosji Chevrolet sprzedał 111 400 pojazdów, z czego 43 300 wyprodukowano przez GM-AVTOVAZ lub w USA (w porównaniu do 67 000 w roku 2005).

Doskonałe wyniki sprzedaży osiągnięto w Niemczech (ponad 23 480 sprzedanych samochodów, +13%), Włoszech (36 750 samochodów, +5,3%), Hiszpanii (28 410 samochodów, +4,9%) oraz na mniejszych, ale bogatych rynkach Szwajcarii (3 155 samochodów, +12,2%), Norwegii (1 120 samochodów, +9%) oraz Irlandii (2 140 samochodów, +8,2%).

„Chevrolet w Europie wciąż rozwija się w błyskawicznym tempie”, powiedział Wayne Brannon, dyrektor generalny Chevrolet Europe. „Dzięki przedstawionej w zeszłym roku bogatej ofercie nowych pojazdów, których produkcja ruszy w tym roku pełną parą, będziemy w stanie utrzymać podobne tempo rozwoju. Dodatkowo przedstawimy nowe wersje modeli Epica i Lacetti wyposażone w silniki wysokoprężne, co pozwoli nam pozyskać klientów z większego segmentu rynku”.

Chevrolet to wiodąca światowa marka koncernu GM. Na zakup samochodu tej marki zdecydowało się już ponad 4 miliony klientów z ponad 120 krajów świata.
2007-01-15

Rekordowa sprzedaż Chevroleta w Europie w 2006 r.

Około 48 800 z tych samochodów wyprodukowanych było przez GM-AVTOVAZ lub pochodziło z USA, podczas gdy ok. 292 800 z nich zostało sprowadzonych z Korei – o 21,5% więcej niż w roku 2005. Podobnie jak w zeszłym roku, szczególnie dobre wyniki sprzedaży osiągnięto w grudniu – nabywców znalazło ponad 30 000 samochodów, o 5 000 więcej niż w grudniu 2005 r.

W 2006 r. najsilniej rozwijającym się rynkiem ponownie była Europa Środkowo-Wschodnia, ze sprzedażą 188 000 samochodów i ogólnym wzrostem o 33,5%. W Rosji Chevrolet sprzedał 111 400 pojazdów, z czego 43 300 wyprodukowano przez GM-AVTOVAZ lub w USA (w porównaniu do 67 000 w roku 2005).

Doskonałe wyniki sprzedaży osiągnięto w Niemczech (ponad 23 480 sprzedanych samochodów, +13%), Włoszech (36 750 samochodów, +5,3%), Hiszpanii (28 410 samochodów, +4,9%) oraz na mniejszych, ale bogatych rynkach Szwajcarii (3 155 samochodów, +12,2%), Norwegii (1 120 samochodów, +9%) oraz Irlandii (2 140 samochodów, +8,2%).

„Chevrolet w Europie wciąż rozwija się w błyskawicznym tempie”, powiedział Wayne Brannon, dyrektor generalny Chevrolet Europe. „Dzięki przedstawionej w zeszłym roku bogatej ofercie nowych pojazdów, których produkcja ruszy w tym roku pełną parą, będziemy w stanie utrzymać podobne tempo rozwoju. Dodatkowo przedstawimy nowe wersje modeli Epica i Lacetti wyposażone w silniki wysokoprężne, co pozwoli nam pozyskać klientów z większego segmentu rynku”.

Chevrolet to wiodąca światowa marka koncernu GM. Na zakup samochodu tej marki zdecydowało się już ponad 4 miliony klientów z ponad 120 krajów świata.

Leave a Reply