Szkolenia otwarte Motomarketing.pl

W kwietniu 2013 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych, właścicieli, kierowników, a także osób współpracujących i pomagających warsztatom.

Tematyka szkoleń:

 

– Zarządzanie rentownością warsztatu, czyli jak zapewnić dochodowość warsztatu w czasach obniżonej koniunktury (23 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).

– Jak przygotować skuteczny komunikat marketingowy w usługach serwisowych, czyli ulotkę, list lub mail, reklamę itp. (24 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).

W czasach gorszej koniunktury dobrze wiedzieć, w jaki sposób balansować koszty i przychody, a także, w jaki sposób skuteczniej komunikować się z klientami. Korzyścią z uczestnictwa w szkoleniach jest perspektywa lepszego zarządzania firmą dzięki specjalistycznej wiedzy tylko dla branży motoryzacyjnej. Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach, obowiązuje atrakcyjna promocja cenowa.

Z kolei dla lokalnych firm (dealerów i hurtowni) prowadzących sprzedaż części do warsztatów, w dniach 10-11 kwietnia przewidziane jest szkolenie „Jak skutecznie konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części” (zapisy do 21 marca).

Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196 i 42 244 68 20.

2013-02-28

Szkolenia otwarte Motomarketing.pl

Tematyka szkoleń:

 

– Zarządzanie rentownością warsztatu, czyli jak zapewnić dochodowość warsztatu w czasach obniżonej koniunktury (23 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).

– Jak przygotować skuteczny komunikat marketingowy w usługach serwisowych, czyli ulotkę, list lub mail, reklamę itp. (24 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).

W czasach gorszej koniunktury dobrze wiedzieć, w jaki sposób balansować koszty i przychody, a także, w jaki sposób skuteczniej komunikować się z klientami. Korzyścią z uczestnictwa w szkoleniach jest perspektywa lepszego zarządzania firmą dzięki specjalistycznej wiedzy tylko dla branży motoryzacyjnej. Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach, obowiązuje atrakcyjna promocja cenowa.

Z kolei dla lokalnych firm (dealerów i hurtowni) prowadzących sprzedaż części do warsztatów, w dniach 10-11 kwietnia przewidziane jest szkolenie „Jak skutecznie konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części” (zapisy do 21 marca).

Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196 i 42 244 68 20.

Leave a Reply

Szkolenia otwarte Motomarketing.pl

Kilka z nich nie było do tej pory dostępnych na rynku. Takie szkolenia organizowane są bardzo rzadko, więc warto skorzystać. Zapisy przyjmowane są z wyprzedzeniem, więc nawet na szkolenia organizowane w maju czy w czerwcu najlepiej zgłosić się jak najwcześniej.

– Jak konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części (2 dni: 11-12 kwietnia)
– Rentowność warsztatu samochodowego: koszt roboczogodziny, próg rentowności (10 maja)
– Marketing warsztatu samochodowego. Jak prowadzić skuteczniejszy marketing serwisowy? (11 maja)
– Promocje sprzedaży w serwisach i działach części zamiennych: czy chcesz poprawić skuteczność i efektywność Twoich akcji promocyjnych? (24 maja)
– A jak Ty sobie radzisz z przekonywaniem klientów? Tworzenie skutecznego komunikatu o charakterze perswazyjnym w firmie motoryzacyjnej: telefon, list, rozmowa (25 maja)
– Prawa firmy motoryzacyjnej i klienta we wzajemnych relacjach (sprzedaż usług i części). Czy chcesz wiedzieć, jak lepiej chronić swoje prawa i co może klient? (7 czerwca)
– Rekrutacja. Czy możesz skuteczniej pozyskać najlepszego pracownika do firmy? (8 czerwca)
– Rentowność warsztatu samochodowego dla blacharzy-lakierników: koszt roboczogodziny, próg rentowności (9 czerwca)

Korzyścią z uczestnictwa w szkoleniach jest perspektywa lepszego zarządzania firmą dzięki specjalistycznej wiedzy tylko dla branży motoryzacyjnej. Dla firm, które zdecydują się na udział w dwu różnych szkoleniach, obowiązują atrakcyjne promocje. Można również zdobyć bezpłatny udział w szkoleniu.

 Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.

Leave a Reply

Szkolenia otwarte Motomarketing.pl

14 grudnia w Łodzi odbędzie się otwarte szkolenie z rentowności serwisu dla właścicieli, zarządzających i szefów serwisów. Dziś, gdy niezbędna jest dokładna znajomość realnych kosztów świadczenia usług, by móc je racjonalizować, wiedza prezentowana na tym szkoleniu jest szczególnie przydatna. Z kolei 15 grudnia będzie miało miejsce szkolenie z marketingu serwisowego. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób optymalnie prowadzić specyficzny marketing usług. Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach, obowiązuje atrakcyjna promocja cenowa, a uczestnicy otrzymają gratis książkę wydaną przez Motomarketing.pl. – Takie specjalistyczne szkolenia otwarte organizowane są bardzo rzadko, więc warto skorzystać – mówi Maciej Matczak z Motomarketing.pl.

Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196.

Leave a Reply