W kwietniu 2013 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych, właścicieli, kierowników, a także osób współpracujących i pomagających warsztatom.
Tematyka szkoleń:
– Zarządzanie rentownością warsztatu, czyli jak zapewnić dochodowość warsztatu w czasach obniżonej koniunktury (23 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).
– Jak przygotować skuteczny komunikat marketingowy w usługach serwisowych, czyli ulotkę, list lub mail, reklamę itp. (24 kwietnia, zapisy do 3 kwietnia).
W czasach gorszej koniunktury dobrze wiedzieć, w jaki sposób balansować koszty i przychody, a także, w jaki sposób skuteczniej komunikować się z klientami. Korzyścią z uczestnictwa w szkoleniach jest perspektywa lepszego zarządzania firmą dzięki specjalistycznej wiedzy tylko dla branży motoryzacyjnej. Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach, obowiązuje atrakcyjna promocja cenowa.
Z kolei dla lokalnych firm (dealerów i hurtowni) prowadzących sprzedaż części do warsztatów, w dniach 10-11 kwietnia przewidziane jest szkolenie „Jak skutecznie konkurować na polskim rynku samochodowych części zamiennych? Strategie sprzedaży części” (zapisy do 21 marca).
Więcej informacji na info@motomarketing.pl oraz pod numerem telefonu 601 175 196 i 42 244 68 20.
2013-02-28