ŹródÅ‚em napÄ™du jest silnik benzynowy V8 o pojemnoÅ›ci 4,6 litra, mocy 608 KM i maksymalnym momencie obrotowym 530 Nm. To jednak nie wszystko. Dodatkowe wsparcie zapewniajÄ… dwa silniki elektryczne o mocy odpowiednio 156 i 129 KM, dziÄ™ki którym moc caÅ‚kowita wzrasta do 887 KM, a maksymalny moment obrotowy do 800 Nm. Porsche szacuje, iż model 918 Spyder w wersji produkcyjnej bÄ™dzie przyspieszaÅ‚ od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpÄ™dzi siÄ™ do maksymalnej prÄ™dkoÅ›ci 340 km/h. Pierwszy egzemplarz przedprodukcyjny pokonaÅ‚ póÅ‚nocnÄ… pÄ™tlÄ™ toru Nürburgring w czasie 7 minut i 14 sekund, jednak producent obiecuje, że wraz z rozwojem tego modelu czas okrążenia bÄ™dzie jeszcze krótszy.
CiekawostkÄ… zastosowanÄ… w supersportowym Porsche jest ukÅ‚ad pozwalajÄ…cy na wybór jednego z piÄ™ciu trybów jazdy. W trybie E-Power samochód staje siÄ™ pojazdem elektrycznym, zdolnym do przyspieszenia od 0 do 100 km/h w okoÅ‚o 7 sekund i rozpÄ™dzenia siÄ™ do 150 km/h. ZasiÄ™g na zasilaniu elektrycznym wynosi 30 kilometrów.
MaksymalnÄ… wydajność zapewnia tryb Hybrid, w którym jednostka spalinowa i silniki elektryczne dziaÅ‚ajÄ… na przemian, podczas gdy w trybie Sport Hybrid silnik spalinowy dziaÅ‚a nieprzerwanie, a motory elektryczne zapewniajÄ… dodatkowe "doÅ‚adowanie". Lepsze osiÄ…gi można uzyskać w trybie Race Hybrid, w którym system odpowiednio steruje dziaÅ‚aniem przekÅ‚adni PDK. Najbardziej ekstremalny tryb Hot Lap wykorzystuje wszystkie zasoby ukÅ‚adu napÄ™dowego oraz energiÄ™ zgromadzonÄ… w akumulatorach, aby zapewnić maksymalne osiÄ…gi.
Po wyczerpaniu akumulatora można go naÅ‚adować w zaledwie cztery godziny korzystajÄ…c ze standardowego gniazdka 230V. Z kolei system szybkiego Å‚adowania Porsche Speed Charging Station (DC) przywróci maksymalnÄ… sprawność akumulatora w 25 minut.
WedÅ‚ug wstÄ™pnych ustaleÅ„ cena nowego Porsche 918 Spyder bÄ™dzie oscylowaÅ‚a w granicach 850 000 dolarów.