Sportowy SUV w bazowej odmianie Diesel z 3-litrowym silnikiem wysokopr臋偶nym o mocy 262 KM i 8-stopniow膮 przek艂adni膮 automatyczn膮 kosztuje od 332 500 PLN.
Mocniejsza wersja Cayenne S Diesel kosztuje przynajmniej 410 900 PLN. W tym przypadku pod mask膮 pracuje jednostka o pojemno艣ci 4,2 litra w uk艂adzie V8 legitymuj膮ca si臋 moc膮 385 KM przy 3750 obr./min i 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2000-2750 obr./min. Na sprint do „setki” auto potrzebuje 5,4 s (5,3 s z opcjonalnym pakietem Sport Chrono).
Palet臋 jednostek benzynowych otwiera wersja Cayenne S wyposa偶ona w sze艣ciocylindrowy silnik biturbo, który generuje moc 420 KM, co pozwala na osi膮gni臋cie pierwszych 100 km/h po 5,5 s (5,4 s z opcjonalnym pakietem Sport Chrono). Cayenne S oferowane jest od 401 400 PLN.
Topow膮 wersj膮 nowego Porsche Cayenne jest wersja Turbo, która obecnie dysponuje 4,8-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 520 KM przy 6000 obr./min i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego, generowanego w zakresie 2250-4000 obr./min. To pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 s (4,4 s z opcjonalnym pakietem Sport Chrono) i rozwini臋cie pr臋dko艣ci maksymalnej równej 279 km/h. Ceny nowego Porsche Cayenne Turbo zaczynaj膮 si臋 od 640 400 PLN.
Rynkowa premiera nowego Cayenne odb臋dzie si臋 11 pa藕dziernika 2014 roku.