Wadliwe Volkswageny Fox

Przedstawiciel Volkswagena w Polsce – Kulczyk Tradex – poinformował Prezesa UOKiK o możliwości wystąpienia wady w niektórych egzemplarzach samochodów Volkswagen Fox.
Polski przedstawiciel Volkswagena, Spółka Kulczyk Tradex, poinformowała Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o wadach występujących w niektórych modelach Volkswagena Fox. W samochodach wyprodukowanych w Niemczech od maja 2004 roku do października 2006 roku może dojść do otwarcia maski auta podczas jazdy.

Na polski rynek trafiły 403 wadliwe samochody o następujących numerach nadwozia:

WVW ZZZ 5Z Z 5 4 004 632 – 073 923,
WVW ZZZ 5Z Z 6 0 000 001 – 043 340,
WVW ZZZ 5Z Z 6 4 000 001 – 214 091,
WVW ZZZ 5Z Z 7 0 000 001 – 007 367,
WVW ZZZ 5Z Z 7 4 000 001 – 043 936.

Spółka zobowiązała się do przeprowadzenia bezpłatnej akcji serwisowej wadliwych modeli – w autoryzowanych stacjach obsługi wykonane zostaną niezbędne naprawy. Konsumenci o konieczności sprawdzenia samochodu powiadamiani są listownie.

Od 2004 roku to ósme powiadomienie tego przedsiębiorcy o wyprodukowanych wadliwach samochodach. Na podstawie ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów zarówno producent, jak i dystrybutor zobowiązany jest powiadomić UOKiK w każdym przypadku, gdy uzyskał informację, że wprowadzony na rynek produkt nie jest bezpieczny.
2007-03-21

Wadliwe Volkswageny Fox

Polski przedstawiciel Volkswagena, Spółka Kulczyk Tradex, poinformowała Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o wadach występujących w niektórych modelach Volkswagena Fox. W samochodach wyprodukowanych w Niemczech od maja 2004 roku do października 2006 roku może dojść do otwarcia maski auta podczas jazdy.

Na polski rynek trafiły 403 wadliwe samochody o następujących numerach nadwozia:

WVW ZZZ 5Z Z 5 4 004 632 – 073 923,
WVW ZZZ 5Z Z 6 0 000 001 – 043 340,
WVW ZZZ 5Z Z 6 4 000 001 – 214 091,
WVW ZZZ 5Z Z 7 0 000 001 – 007 367,
WVW ZZZ 5Z Z 7 4 000 001 – 043 936.

Spółka zobowiązała się do przeprowadzenia bezpłatnej akcji serwisowej wadliwych modeli – w autoryzowanych stacjach obsługi wykonane zostaną niezbędne naprawy. Konsumenci o konieczności sprawdzenia samochodu powiadamiani są listownie.

Od 2004 roku to ósme powiadomienie tego przedsiębiorcy o wyprodukowanych wadliwach samochodach. Na podstawie ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów zarówno producent, jak i dystrybutor zobowiązany jest powiadomić UOKiK w każdym przypadku, gdy uzyskał informację, że wprowadzony na rynek produkt nie jest bezpieczny.

Leave a Reply