FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1612 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1095 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Promowana firma
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Felietony, rozmowy rss
Iza Miko: dajcie się zelektryfikować!
  Dodano: 2012-02-23 Wyświetlono: 8311 razy
 
Ma fioła na punkcie zakręcania wody, segregacji śmieci i wszystkiego co jest ekologiczne. Iza Miko - tancerka i ekolożka od dzieciństwa. Swoją pasję aktorską realizuje w Los Angeles. W Polsce wspólnie z Mitsubishi elektryzuje serca kierowców.
Iza Miko: dajcie się zelektryfikować!

foto © Mitsubishi   

- Jak to jest być najseksowniejszą kobietą świata?
Jestem zaskoczona! Kto tak twierdzi?

- Magazyn „Maxim”.
Uważam, że kobieta jest sexy, kiedy jest pewna siebie i przede wszystkim siebie kocha. Mężczyźni powinni zwracać uwagę na blask radości w oczach swoich wybranek – zadowolenie i satysfakcja ze swojego życia powoduje, że wyglądamy pociągająco, pięknie...

- Czyli nie brakuje Pani pewności siebie?
Bycie szczęśliwym to jest praca. Niestety nasze społeczeństwo zakazuje nam bycia szczęśliwym, bo nie jesteśmy wystarczająco ładni, chudzi, bogaci... Budzimy się rano i wszystko jest na nie - dlatego bycie szczęśliwym wymaga od nas pracy, by przełamać stereotyp, by samego siebie doceniać. Ja tak staram się robić i pracuję nad tym codziennie.

- Bycie szczęśliwym to bycie eko?
Raczej bycie świadomym. Uczę wszystkich wokół siebie - rodzinę, przyjaciół - świadomości tego, co powinniśmy kupować, co jeść, skąd ten produkt się wziął, gdzie trafi. Staram się uzmysłowić ludziom, że to wszystko jest energią - bycie ekologicznym to odpowiedzialność za siebie i za to co robimy. Bardzo dużo medytuję i zgłębiam sztukę medytacji. Znam specjalne ćwiczenia, z których czerpiąc pozytywną energię można się nauczyć leczyć siebie. Właśnie to mi naprawdę przyniosło najwięcej szczęścia - wydaje mi się, że wszystkie sukcesy zawodowe są przyjemne, ale ulotne i bardzo szybko się o nich zapomina. A szczęście wypracowane w samym sobie jest stałe.

- Jak się narodził pomysł bycia zielonym?
Moja mama zawsze wychowywała mojego brata i mnie w takiej świadomości, żeby pół dnia poświęcić dla siebie, a resztę dla planety. Od dzieciństwa zawsze robiłam coś dla ludzi. Nigdy nie było tak, że żyłam sama dla siebie. W Nowym Jorku nauczyłam się bardzo dużo o ekologii. Przeprowadziłam się tam kiedy miałam 15 lat – zaczęłam zwracać uwagę na recykling, na to, jaką ja mam siłę jako konsument – w końcu kupowanie to jest wybór, pewien rodzaj głosowania na produkt, sposób jego wytworzenia. Kiedy w Polsce po latach kręciłam film „Kochaj i tańcz” zobaczyłam na planie jaki w naszym kraju jest totalny brak szacunku dla planety. To brało się bardziej z niewiedzy o tym, że należy segregować śmieci, że żarówki energooszczędne są lepsze, że trzeba zakręcać wodę, kiedy myjemy zęby. Ta niewiedza podsunęła mi pomysł na stworzenie strony EkoMiko.pl – właśnie w internecie chciałam ekologię pokazać w lekki sposób. Z czasem wszystko się rozrosło – od polskiej strony w sieci, w trakcie pojawił się pomysł wideoblogów, potem przyszła kolej na programy i wreszcie świeczki. To wszystko wydarzyło się krótkim czasie. Oczywiście EkoMiko „rozrabia” także w USA, gdzie rośnie bardzo szybko - działamy intensywnie.

- Najprostszy sposób na zostanie zielonym?
Oszczędzanie wody i elektryczności. Każdy, kto mieszka w starym budynku na pewno tego doświadczył – np. czekanie na ciepłą wodę, gdy z kranu zleci zimna. Kiedy mieszkałam w starym budynku w Los Angeles miałam kubeł, do którego zbierałam zimną wodę i potem podlewałam nią kwiaty. Zakręcanie wody, kiedy myjemy zęby. Korzystanie z własnych toreb na zakupy. Oczywiście segregacja śmieci, która jest ogromnie ważna. Gaszenie światła, wymiana żarówek na energooszczędne. To robi różnicę nie tylko dla naszej planety, ale także dla naszego portfela.

- Skoro już jesteśmy przy energii elektrycznej... Dlaczego właśnie elektryczne Mitsubishi?
Teraz w Los Angeles mam zwykły samochód, ale moje następne auto będzie elektryczne. Nie wyobrażam sobie siebie za kierownicą czegokolwiek innego. W USA kierowcy mają duży wybór pojazdów na prąd, ale jeśli chodzi o Polskę to i-MIEV jest jednym z niewielu tego rodzaju samochodów dostępnych dla klienta, więc wybór był prosty. Spodobało mi się też to, że Mitsubishi miało odwagę i jako pierwsze pojawiło się w naszym kraju z autem elektrycznym produkowanym seryjnie. Będę zawsze wspierać technologie eko a jeżdżenie elektrycznym Mitsubishi w barwach fundacji EkoMiko traktuję jako edukację ludzi, nakłanianie ich do zerwania z nawykami prowadzącymi do marnotrawienia tego, co daje nam nasza planeta.

Samochody elektryczne uważam za wspaniałą rzecz – można jeździć bez emisji szkodliwych substancji, a montując w domu baterie słoneczne można to auto użytkować właściwie bez wyrzutów sumienia. Mam nadzieję, że jeżdżąc i-MiEV przyczynię się do upowszechniania w Polsce idei mobilności elektrycznej, jako rozwiązania innowacyjnego, bardziej uzasadnionego ekonomicznie i przyjaznego środowisku naturalnemu. Tu z pomocą powinno przyjść prawo – sądzę, że wtedy liczba samochodów elektrycznych na drogach polskich miast będzie większa. W innych krajach państwo dotuje zakupy aut napędzanych prądem, niestety w Polsce zamiast tego są one obarczone dodatkowo akcyzą.

- Czy myśli Pani, że zwykłe samochody wymrą jak dinozaury?
Na pewno. Nałogiem całego świata jest ropa naftowa, która kiedyś się skończy i wtedy ogarnie nas wielka panika. Lepiej być zapobiegliwym i zaopatrzyć się w elektryczny samochód już teraz, by przygotować się do nieuchronnego zakręcenia kurka z czarną mazią. Wystarczy spojrzeć na działania koncernów motoryzacyjnych - wszyscy mają w swojej ofercie auta z alternatywnymi źródłami napędu. Wszyscy są świadomi, że impreza pod tytułem ropa naftowa dobiegnie końca.

- Czyli nie jest to uleganie modzie? Dziś samochód elektryczny jest uważany za modny gadżet. Czy kiedyś stanie się koniecznością, jak posiadanie telefonu komórkowego?
To na pewno będzie potrzebą. Dziś jeszcze jest to moda – na razie nie ma presji, benzyna leje się litrami, ale... staje się coraz droższa, więc nacisk pojawia się bardziej ze względów ekonomicznych niż ekologicznych. Jeżdżenie samochodem elektrycznym, czy hybrydowym, jest nie tylko bardzo trendy, ale i sexy. W USA wielu aktorów, muzyków czy polityków jeździ takimi samochodami zaznaczając swoją miłość do "zielonego, zdrowego życia". Dla mnie idea samowystarczalności, by mieć baterie słoneczne i samochód elektryczny, jest wspaniała – niezależność jest wspaniała. Słowem samochód elektryczny daje mi wolność.

- To ciekawe. Wolność zawsze była kojarzona z kabrioletem i wiatrem we włosach... Pomyślimy nad i-MIEV kabrio, a tymczasem jak wrażenia z jazdy wersją z dachem?
Podoba mi się jego codzienna poręczność - jest bardzo zwinny i zwrotny. To wygodny, bezpieczny samochód, w którym nie tylko jest ciepło, ale cichutko. Po włączeniu silnika musiałam sprawdzić napis na desce rozdzielczej - nie mogłam uwierzyć, że już mogę ruszać. Zaskoczyła mnie jego zrywność - ruszając spod świateł zawsze byłam pierwsza, a stojąc za kimś musiałam poczekać, aż poprzedni samochód ruszy, bo zajmowało mu to dużo więcej czasu niż mojemu i-MIEV. Teraz już wiem, że to napęd elektryczny, jaki porusza i-MIEV pozwala na wykorzystanie pełnego momentu obrotowego już od startu - a nie jak w zwykłych autach dopiero po wejściu silnika na odpowiednie obroty.

Cieszę się również, że ten samochodzik po zamontowaniu paneli słonecznych w naszej fundacji będzie w 100 proc. ładowany ekologicznie - w pewnym sensie nigdy mi nie zabraknie prądu. Przy tej cenie i-MiEV jest gadżetem tak jak i-phone, i-pad i wszystkie inne nowe technologie, ale to nasza przyszłość a wrażenia z jazdy tym samochodem z pewnością zachwycą nie tylko gadżeciarzy, ale też wszystkich świadomych fanów Motoryzacji, jako miejski środek transportu. Wszystkie moje samochody mają jakieś przezwisko - teraz mam cudowną „Lokówkę”. Jeżeli macie szansę i stać was na okazanie dbałości o naturę kupcie to autko! Gwarantuję świetną jazdę ze szczyptą seksapilu. Dajcie się zelektryzować.



Źródło: MMC Car Polska, informacja Mototarget.pl

Bank prasowy: www.press.mitsubishi.pl

 Inne artykuły
» W synchronizacji z Fordem - testował Krystian Kozerawski Poniedziaek, 2013-05-27
  Ford SYNC AppLink Sprawdziliśmy jak funkcjonuje system SYNC w nowym Fordzie Fiesta. więcej »

» Samochód kierowcy - o Hondzie CR-V opowiadają inżynierowie Kazuhiro Sekine i Kotaro Yamamoto z Honda Motor Europe Czwartek, 2013-04-11
  Kazuhiro Sekine W najnowszym modelu wracamy do stonowanego charakteru, potęgującego przyjemność z jazdy. Wyszliśmy z założenia, że tworzenie agresywnie wystylizowanego samochodu w czasach ekonomicznego kryzysu i rosnącej świadomości ekologicznej nie zostanie pozytywnie odebrane przez klientów. więcej »

» Naga Broń 2013 Pitek, 2013-03-08
  Broń - co można w strefie Schengen Jedziemy! Euforia, wolność, słowem – URLOP! Rodzina w komplecie, wszystkie zabawki do szusowania, skoków, jazdy, nurkowania, bez których nie rusza się głowa rodziny, już w bagażniku. Kosmetyki, należące do szyi, kręcącej głową, wypełniają bagażnik dachowy. Wszystkie schowki pełne napojów i zabawek dzieci. Dobre humory na szczęście nic nie ważą. więcej »

» Fiat obiecuje wreszcie coś taniego Poniedziaek, 2013-02-04
  Innocenti Mini Turbo Fiat rozważa wprowadzenie taniej marki, która mogłaby konkurować z Dacią, reaktywowaną przed laty przez Renault. Na wielu rynkach uważa się, że to właśnie marka Fiat jest we włoskim koncernie sytuowana jako low-cost brand, ustępujący ceną i prestiżem zarówno Alfie Romeo, Lancii, jak i Jeepowi oraz innym brandom przejętym z dobrodziejstwem akcji koncernu Chryslera. Jeśli więc submarka ma być tańsza od Fiata, będzie to prawdopodobnie produkt azjatycki. więcej »

» Samochodem elektrycznym dookoła świata - wywiad z Izą Miko Wtorek, 2012-11-13
  Iza Miko - Mitsubishi i-MiEV Izabella Miko przyleciała do Polski prosto z USA by opowiedzieć o tym, po co jeździła na stację paliw… elektrycznym Mitsubishi i-MIEV. Zdradzi też, jak wyglądałaby jej podróż dookoła Ziemi za kierownicą auta na prąd. Pojawi się też wątek miłosny. więcej »

» Konsekwentnie do przodu – mówi prezes Ford Polska Adam Kołodziejczyk Pitek, 2012-09-07
  Adam Kołodziejczyk Rozmawiamy na temat planów z prezesem i dyrektorem generalnym Ford Polska, Adamem Kołodziejczykiem. więcej »

» Martin Buhl-Wagner, dyrektor zarządzający Targów Lipskich GmbH Pitek, 2012-05-25
  Martin Buhl-Wagner Już w czerwcu: dwa premierowe modele BMW, premiera Porsche, nowi wystawcy Rolls-Royce Motor Cars, Fisker i Tesla - Targi w Lipsku dołączają do grupy największych imprez w Europie. więcej »

» Spotkanie na szczycie mocy z Rafałem Płatkiem z REZ Motorsport Czwartek, 2012-05-10
  Spotkanie na szczycie mocy cz.1 Rafał Płatek to jedyny polski kierowca ścigający się w niemieckich wyścigach pojazdów klasycznych. Benzynę ma we krwi, podobnie jak miłość do Alfa Romeo. Swoje życie poświęcił motoryzacji – poza wyścigami, urzeczywistnia marzenia bogatych klientów z Europy i Polski, odrestaurowując ich klasyczne pojazdy w warsztatach REZ Classic Cars. więcej »

» Leszek Kempiński o nowym Audi A4 roda, 2012-04-04
  Leszek Kempiński Rozmawiamy z Leszkiem Kempińskim, Kierownikiem PR Audi. więcej »

» Honda wraca do gry. Manabu Nishimae - prezes Honda Motor Europe Sobota, 2012-03-03
  Manabu Nishimae - prezese Honda Motor Europe Honda wraca nowymi modelami do walki o europejskiego klienta po trudnych latach kryzysu, pogłębionego przez kataklizmy w Japonii i Tajlandii, gdzie znajdują się ważne dla globalnej produkcji koncernu fabryki. Podczas polskiej prezentacji modelu Civic mieliśmy okazję porozmawiać z prezesem Honda Motor Europe Manabu Nishimae. więcej »

» Lekcja rysunku z Adamem Bazydło Poniedziaek, 2011-11-07
  Adam Bazydło - Moto Target Rozmawiamy z projektantem kabiny Peugeota 508. więcej »

» Stara miłość nie rdzewieje - wywiad z prawdopodobnie najstarszym kierowcą Chevroleta w Polsce roda, 2011-10-12
  Chevrolet - stara miłość nie rdzewieje Chevrolet, który w tym roku obchodzi setną rocznicę powstania marki, był obecny na polskim rynku już przed II wojną światową. Pierwsze Chevrolety trafiły do Polski najprawdopodobniej wraz z Błękitną Armią Hallera. General Motors rozpoczął sprzedaż Chevroleta w Polsce w 1924 roku, a już po czterech latach marka zdobyła połowę rynku. więcej »

» W sidłach rocka - rozmawiamy z Piotrem Brzychcy z zespołu Kruk Czwartek, 2011-06-16
  Zespół Kruk Prawdziwy duch rocka nigdy nie zaniknie, czego świetnym dowodem jest hard rockowa grupa muzyczna Kruk pochodząca z Dąbrowy Górniczej. Utalentowany zespół odnosi wielkie sukcesy nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Na nasze pytania odpowiada założyciel i gitarzysta zespołu Kruk, Piotr Brzychcy. więcej »

» O psie, który jeździł... opowiada Dorota Sumińska Czwartek, 2011-02-17
  Dorota Sumińska i jej zwierzaki Receptą na udany wyjazd z czworonożnym pupilem jest zrozumienie potrzeb naszego zwierzaka. więcej »

» Niełaskawy dla rywali - rozmawiamy z Łukaszem "Łokerem" Łaskawcem Czwartek, 2011-01-27
  Łukasz "Łoker" Łaskawiec Łukasz „Łoker” Łaskawiec był największą niespodzianką rajdu Dakar 2011. Młody zawodnik (za 3 dni skończy... 21 lat) wywalczył 3. miejsce, pokonując w swym Dakarowym debiucie wielu utytułowanych rywali. więcej »

» Szef FIA Jean Todt - uratujmy 5 milionów ludzi Poniedziaek, 2010-11-22
  Jean Todt - Mototarget.pl Prezes FIA Jean Todt podczas krótkiej wizyty w Polsce znalazł czas na kameralną konferencję prasową w Krakowie dla grupy polskich dziennikarzy motoryzacyjnych. Oprócz informacji o planach na najbliższy sezon oraz podsumowania pierwszego roku prezydentury Jean Todt sporo uwagi poświęcił problematyce podniesienia bezpieczeństwa ruchu drogowego i zaangażowaniu się FIA w działania wspierające bezpieczny transport. więcej »

» O polityce Forda mówi Gunnar Herrmann - dyrektor linii samochodów segmentu C Ford Motor Company Pitek, 2010-11-05
  Gunnar Herrmann Polityka Forda dotycząca ochrony środowiska doskonale sprawdza się w odniesieniu do tradycyjnych jednostek spalinowych, dajemy klientowi świadomość posiadania ekologicznego samochodu w przystępnej cenie. Pracujemy również nad technologią hybrydową typu „plug-in” oraz zasilaniem akumulatorowym; pierwsze wyniki naszych badań zaprezentujemy już w 2012 roku. więcej »

» O nowym Focusie opowiada James Hughes, inżynier Ford Motor Company Poniedziaek, 2010-10-25
  James Hughes W oparciu o nową platformę powstanie nawet 10 innych modeli, począwszy od samochodów segmentu C, poprzez konstrukcje SUV typu Kuga, a kończąc na dużych samochodach rodzinnych mieszczących siedem osób, jak chociażby Grand C-MAX. więcej »

» Ford przed ofensywą - na pytania odpowiada dyrektor generalny Ford Polska Adam Kołodziejczyk Wtorek, 2010-10-12
  Adam Kołodziejczyk - dyrektor generalny Ford Polska Ważne, aby klienci dobrze poznali nasze modele i przekonali się do ich walorów, a to z pewnością zajmie trochę czasu. Dopiero wtedy sprzedaż ruszy „pełną parą”. Duże nadzieje pokładam w nowym Focusie i C-MAXie. Myślę, że samochody te pozwolą nam dołożyć kilka procent do statystyk sprzedaży Forda w Polsce. więcej »

1 [2] 3
Wyświetlane: 20 - 40 z 54 rekordów
Najczęściej oglądane

Zdjecie dnia

Zdjecie miesiaca


© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |